Hur kär får man bli av Katarina von Bredow



Har du någonsin varit sådär totalt omöjligt vanvettigt sprängförälskad?


Det har jag och kanske är det därför som jag bara älskar historien om Katrin. För hur omöjligt är det inte när man blir störtkär i killen som ens allra bästa vän gillar, när man är så kär att man inte kan låta bli att träffa honom trots att man vet att det kommer att bli problem. Just precis det händer Katrin när Adam börjar i klassen. Adam som det är så lätt att prata med om allt, som Katrin kan erkänna allt det där för som får henne att känna sig svag, knäpp och konstig, Någon som lyssnar på henne när livet känns hopplöst. Men hur ska hon kunna behålla sin bästis Frida och samtidigt träffa Adam?


Det här är en bok för alla som är kära, har varit kära eller vill bli kära, LÄS DEN!!¨'

» Låna boken på bibblan
» Läs mer om författaren


Kommentarer
Postat av: Emma

den är sååå bra !

PÖZZ <3

2009-01-11 @ 01:01:24
URL: http://emmafsh.blogg.se/
Postat av: Martin Metallbibliotekarie

Hej Emma!



Vad är det du tycker gör denna boken så bra då?



Martin

2009-02-03 @ 12:52:24
URL: http://brutaltbrapocket.blogg.se/
Postat av: Sofia (bibliotekarie)

Jag sträckläste den här boken! Kunde inte sluta. Skildringen av hur Katrin slits mellan känslorna för Adam och lojaliteten till kompisen (fast ibland undrar jag nästan om hon är lite kär i sin kompis) är så trovärdig och uppslukande! Jättebra bok!

2009-02-26 @ 14:17:58
Postat av: Emma

Jag vet inte riktigt längre, var typ ett år sen jag läste den...! Hahh, men jag kommer ihåg att jag tyckte den var jättebra!! Bra blogg btw! (;

2009-06-28 @ 19:50:46
URL: http://emmafsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0