En i gänget (LL) av Viv French

 

  "Skolan är inte min grej. För min del spelar det ingen roll, men det gör det för pappa. Han vill att jag ska bli superpopulär, precis som han var när han gick i skolan. Det var därför han köpte trummorna till mig."

Josh tycker att han är en riktig förlorare. Hur han än försöker kan han aldrig riktigt passa in. När så De vita liljorna frågar honom om han vill bli deras trummis tror han inte att det är sant. Det är skolans häftigaste band! Men tror de verkligen att han är tillräckligt bra för att klara av bandets nästa stora spelning? Och ännu viktigare - tror Josh det?

En lättläst, luftig bok med många illustrationer om vänskap och viljan att höra till.


» Ge boken betyg!
» Låna boken på bibblan

Kommentarer
Postat av: Axel

Boken var rätt kass.
Den hade tråkiga bilder i sig och det hände inget.
Det ända som var bra i den var att det handlade om en trummmis.

2007-03-08 @ 12:50:59
Postat av: Maria

Axel... spelar DU trummor? :)

2007-03-08 @ 13:56:57
Postat av: Axel sköld

nee de gör jag inte....

2007-03-14 @ 09:16:32
Postat av: William

Inte den bästa boken man har läst men helt okej.

2007-03-16 @ 10:42:43
Postat av: Philip

Inte alls bra...
Helt okej om man sitter i skolan och inte har någonting att göra...

2007-03-16 @ 10:56:24
Postat av: arcmed

hahahahhahahahha jag digar boken.

2008-05-08 @ 15:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0