Huset vid vägens slut av Magnus Nordin



I varje mindre samhälle brukar det finnas ett ödehus, som det vilar något mystiskt och kanske till och med hotfullt över. Man dras dit men tvekar alltid inför att faktiskt gå in i huset.  Pierre är historieberättaren i gänget som hänger på örnnästet. Vanligtvis brukar hans berättelser avslöjas som falska, men historien om huset vid vägens slut som ligger i samma stad där det har skett ett fruktansvärt brott går inte att avfärda lika lätt. Naturligtvis går vännerna dit - något de kommer att ångra.


Huset vid vägens slut
är som ni förstår en vansinnigt spännande bok som får en att känna flera kalla kårar nedför ryggraden, och den rekommenderas inte till lättskrämda läsare.

» Låna boken på bibblan
» Läs mer om författaren
» Läs ÄNNU mer om författaren


Kommentarer
Postat av: Krojsan

Åh har läst jättemånga Magnus Nordin:)

Jag tycker dom är jättebra.

Tycker nog mest om Årsta mordet eller vad den heter:)





Gå gärna in på våran blogg och rösta om den jobbigaste reklamen<3



Och ge gärna lite tips(A)

2008-11-11 @ 10:46:17
URL: http://fintflumm.blogg.se/
Postat av: Martin Metallbibliotekarie

Tjena Krojsan och välkommen till bloggen :)Vad är det du tycker om i Magnus Nordins böcker då?

Postat av: matilda

hej!!



har prec läst klart den här boken!

tyckte dne var bra i början men alldeles för förutspått sen i slutet. inte någon av mina favoriter!! kostar det för skolan att köpa in böcker från er?? för vi skulle behöva lite fler(har bara nordin och bredow)!!



mvh matilda

2009-02-11 @ 11:27:19
Postat av: Martin Metallbibliotekarie

Matilda: Vilken skola går du på? De flesta skolor har egna bibliotek, och det är i så fall till ditt skolbibliotek du får vända dig om du vill ha fler böcker förutom de som finns i lådan. Annars får du såklart jättegärna komma ner till Stadsbiblioteket och låna här också - det finns att välja på :)

2009-02-11 @ 13:37:38
URL: http://brutaltbrapocket.blogg.se/
Postat av: Axel

Hejsan jag skriver ett arbete om Magnus Nordin i svenskan. Jag skulle gärna vilja fråga lite frågor till han har läst många böcker av honom och tycker han är en riktigt bra författare. Jag undrar ifall ni har tillgång till hans mejl.

2009-02-27 @ 13:35:44
Postat av: viktoria andersson

Jag har läst boken och tycker att den är jättebra! Den är spännande och har en väldigt bra handling.

2009-03-09 @ 11:27:21
Postat av: Tanja

Hej Axel,



Jag har tyvärr inte tillgång till Magnus Nordins mail.. men du kan kanske testa att höra med bokförlaget Bonnier Carlsen som ger ut hans böcker..



www.bonniercarlsen.se



lycka till!

2009-03-18 @ 08:54:57
Postat av: Tanja

Viktoria.. jag håller med!!!



Har du läst fler böcker av Magnus Nordin,, kan rekommendera Förföljaren & Tystnadens hus.

2009-03-18 @ 08:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0